فشن وبلاگ
در اين وب سايت قصد داريم همه چيز درباره فشن و مد را با شما به اشتراك بگذاريم

رنگ لباس، قطعا يكي از فاكتور‌هاي مهم در هنگام خريد براي همه به حساب مي‌آيد. همه‌ي ما از پوشيدن رنگ‌هاي مورد علاقه‌ خودمان و ست كردن آن‌ها باهم لذت مي بريم. از آنجايي كه رنگ اهميت زيادي در استايل و چهره افراد دارد در اين نوشته مي خواهيم كه به بررسي رنگ‌هاي سال ۱۴۰۱ بپردازيم.

رنگ سال براي لباس

به گفته كارشناسان رنگ موسسه پنتون، رنگ‌هاي انتخابي براي سال ۲۰۲۲ پر از نشاط و حس پويايي و رهايي و شادي هستند.

رنگ‌هاي بهار و تابستان ۲۰۲۲ به دليل تنوع بالا و ايجاد حس سرزندگي در افراد، به ما اين توانايي را مي‌دهند تا بتوانيم استايل

شخصي‌مان را مطابق سليقه خود بسازيم.

رنگ سال براي لباس

رنگ‌هاي مد بهار و تابستان ۱۴۰۱  و۲۰۲۲

خوشبختانه كالكشن هاي بهار و تابستان ۲۰۲۲ پر از رنگ هستند و به همين دليل به رنگ‌هاي خورشيدي نام‌گذاري شدند.در واقع اين رنگ‌هاي بهاري شباهت زيادي به تكه تكه‌هاي طبيعت دارند، ازطيف‌هاي مختلف سبز كه تشكيل دهنده طبيعت هستند تا زرد و نارنجي خورشيد و صورتي و بنفش كه جزئياتي از يك رنگين‌كمان خوش‌رنگ هستند

 

نارنجي، رنگ مد سال ۱۴۰۱

نارنجي يكي از رنگ‌هاي جذاب بهاري هست كه استفاده از اين رنگ در اكسسوري مثلا كيف دستي و يا در آرايش صورت مثل سايه چشم و شوميز و يا دامن ميتواند به استايل بهاري شما رنگ تازه‌اي ببخشد.

رنگ سال براي لباس

سبز، رنگ ترند بهار و تابستان ۲۰۲۲

رنگ بعدي سبز هست، از سبز سيدي تا نعنايي و نئوني همه‌ي طيف‌هاي رنگي سبز را تقريبا شامل ميشود. از اين رنگ ميتوان هم به‌عنوان تكه‌هاي بزرگ‌تر لباس مثل كت و شلوار و هم در اكسسوري و كفش و كيف تا جزئيات ريز‌تر استفاده كرد. اين رنگ زيبا رو دست كم نگيريد چون رنگي هست كه ميشود پيش‌بيني كرد قطعا در طول سال و در استايل‌هاي مختلف زياد ديده خواهد شد.

رنگ سال براي لباس

ليمويي، رنگ مد بهار و تابستان

رنگ زيباي بعدي ليمويي هست، كه از زرد روشن تا ليمويي را شامل مي‌شود. زرد در دسته بندي رنگ‌هاي شاد و گرم قرارميگيرد. استفاده از اين رنگ به استايل شما گرما ميبخشد و استايل شما را تابستاني و جذاب جلوه ميدهد. از زرد ميتوانيد در سايه چشم در رنگ لاك و در اكسسوري استفاده بكنيد. رنگ زرد تابستاني و جذاب جلوه ميدهد. از زرد ميتوانيد در سايه چشم در رنگ لاك و در اكسسوري استفاده كنيد.

رنگ سال براي لباس

آبي سلطنتي، رنگ مد بهارو تابستان ۱۴۰۱

و آخرين رنگ آبي سلطنتي هست كه پيشنهاد ميشود در بهار و تابستان از آن در جزئيات استايل خود استفاده بكنيد. قطعا كاربرد اين رنگ در پاييز و زمستان امسال بيشتر ميشود.

 

رنگ سال براي لباس

سخن پاياني

رنگ‌هاي مد امسال ميخواهد تا به ما ياد بدهند كه ميتوانيم رنگ‌هاي خنثي و كليشه‌اي هميشگي را كنار بزنيم و در شروع سال نو، براي ساختن‌ استايل جديد جسارت بيشتري به خرج دهيم و آنچه را كه برازنده است به تن كنيم.
شما مي توانيد براي مشاهده محصولات در رنگ هاي متنوع از فيلتر رنگي موجود در سمت راست صفحه محصولات استفاده كنيد و به راحتي از  فروشگاه اينترنتي تگموند خريد كنيد.

منبع:blog.tagmond.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ترند هاي2022،
موضوع:
[ ۵ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۵:۰۵ ] [ hasti ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی