فشن وبلاگ
در اين وب سايت قصد داريم همه چيز درباره فشن و مد را با شما به اشتراك بگذاريم

به فيلم‌هاي مربوط به دنياي مد و سينماي فشن علاقه داريد؟ به فيلم‌هايي كه بيوگرافي صاحبان برندهاي معروف مربوط مي‌شود چطور؟ فيلم‌بين حرفه‌اي باشيد يا نباشيد بهتر است اين دسته‌بندي را در دنياي سينما از دست ندهيد؛ سينماي فشن و دنياي مد، دنياي شگفت‌انگيزي است. چه درباره زندگي شخصي سنت لورن يا گابريل شنل و و نحوه ورودشان به دنياي مد باشد، چه درباره پشت صحنه مجله‌هاي فشن و سبك زندگي مدل‌هاي حرفه‌اي آن و چه درباره روند طراحي لباس‌هايي كه زماني هنجارشكني بود و حالا معمول شده است؛ فيلم‌هايي كه درباره مد و فشن ساخته مي‌شود جذاب است. در دنياي مد جهاني كوچك نهفته است كه تمام تجربه‌ها، غم‌ها و شادي‌ها نمود پيدا مي‌كند. با چند فيلم در اين زمينه آشنا شويد.

معرفي فيلم هاي مربوط به دنياي مد و سينماي فشن و طراحي لباس - 1

Yves Saint Laurent – ۲۰۱۴

اين فيلم به نوعي در دسته‌ فيلم‌هاي بايوگرافي در سينماي فشن قرار مي‌گيرد. زندگي شخصي طراح لباس مشهور فرانسوي كه در نقاطي از فيلم با زندگي حرفه‌اي‌اش گره مي‌خورد. از سال ۱۹۵۷ كه او كارمند كمپاني ديور بود تا سال ۱۹۶۱ كه كمپاني مستقل خودش را تأسيس كرد كه شامل روابط احساسي و كاري او مي‌شود.

 

Yves Saint Laurent – 2014

The Devil Wears Prada – ۲۰۰۶

آندريا ساكس ژورناليستي است كه با اتفاقاتي كه برايش مي‌افتد به عنوان دستيار يك مدير در مجله فشن مشغول به كار مي‌شود. او به سر و وضع خود نمي‌رسد و آنچه مي‌پوشد برايش اهميت چنداني ندارد اما ميراندا، مدير او در اين مجله در موقعيت‌هايي طنز اين ويژگي را نقد مي‌كند. بازي ان هاتاوي در اين فيلم در دسته سينماي فشن تحسين برانگيز است.

The Devil Wears Prada – 2006

Coco before Chanel – ۲۰۰۹

اين فيلم هم مانند فيلم ايو سنت لورن در دسته فيلم‌هاي بايوگرافي در سينماي فشن قرار مي‌گيرد. تلفيقي از زندگي شخصي و حرفه‌اي گابريل شنل با بازي خيره‌كنندۀ آدري توتو. كارگردان فرانسوي اين فيلم ترجيح داده است كه زندگي شنل را قبل از مشهور شدنش به تصوير بكشد؛ رنج‌هاي بي‌شمار او در كودكي و روابط احساسي شكست‌خورده‌اش

Coco before Chanel – 2009

The Neon Demon – ۲۰۱۶

اين فيلم تا حد زيادي شما را با مسير سخت و طاقت‌فرساي مدل شدن براي مجله‌ها و برندهاي مد و فشن آمريكايي آشنا مي‌كند. داستان دختر جواني كه براي مدل شدن به لس‌آنجلس سفر مي‌كند و در مدت كوتاهي موفق هم مي‌شود اما بعد حسادت همكارانش برايش دردسرساز مي‌شود.

The Neon Demon – 2016

The Dressmaker – ۲۰۱۵

كيت وينسلت شگفت‌انگيز و جذاب در اين فيلم در نقش يك طراح لباس به نام تيلي ظاهر مي‌شود. تيلي پس از چند سال زندگي در اروپا به روستاي كودكي‌اش در استراليا بازمي‌گردد و مي‌خواهد در آنجا تغيير ايجاد كند. انگيزه‌هاي او براي اين كار اما دشمني‌ها و خاطرات تلخي است كه از كودكي‌اش به خاطر مي‌آورد.

The Dressmaker – 2015

Phantom Thread – ۲۰۱۷

فانتوم ترد يا همان «رشته خيال» با بازي اعجاب‌اور دنيل دي‌لوييس داستان رينولد وودكاك را روايت مي‌كند كه در دهه ۱۹۵۰ در لندن بر دنياي مد فرمانروايي مي‌كرد و داستاني عاشقانه نيز موازي با داستان لباس‌ها روايت مي‌شود. اين فيلم مربوط به سينماي فشن نامزد دريافت جايزه اسكار براي طراحي لباس هم شده است.

Zoolander – ۲۰۰۱

زولندر هم داستان ورود به دنياي حرفه‌اي مدلينگ است اما در قالبي كمدي و براي مدل‌هاي مرد. استيلر در نقش دِرِك زولندر كه در حرفه خود افول كرده است توسط يك كمپاني فعال در زمينه مد و فشن انتخاب مي‌شود تا بعد از شست‌وشوي مغزي نخست‌وزير مالزي را به قتل برساند. طراحي لباس‌ها در اين فيلم، كميك، منحصر به فرد و ديدني است.

Zoolander – 2001

منبع:modiseh

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۰۵:۰۷ ] [ hasti ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی