فشن وبلاگ
در اين وب سايت قصد داريم همه چيز درباره فشن و مد را با شما به اشتراك بگذاريم

مدل مانتو كتي جديد,مدل مانتو كتي كوتاه,مدل مانتو كتي بلند

مانتوهاي كتي:

سرپوش - قبل از خريد هر لباس بايد به نكاتي از قبيل؛ قد، نوع پوشش و محيطي كه قصد پوشيدن آن را داريد، رنگ پوست و... دقت كند مانتوهاي كتي هم از اين قاعده مستثني نيستند. بهتر است در محيط هاي رسمي و اداري از رنگ هاي تيره استفاده كنيد و براي حضور در جشن يا مهماني بهترين رنگ ها طيف روشن هستند و اگر به همراه كمي طرح فانتزي باشند جلوه بيشتري خواهند داشت.

 

مانتوهاي كتي از جمله پرفروش ترين لباس ها در بازار هستند و هر خانمي حداقل دو يا چند مدل از آن را در كمد خود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند اين مانتوها مخصوص فصول خاصي از سال هستند اما بايد اشاره كرد كه اين موضوع درست نيست و خانم ها مي توانند هر موقعي از سال از اين مانتوها استفاده كنند.

 

مانتوهاي كتي كه امروزه عرضه مي شوند كوتاه هستند و اين جزئي از ساختار آنها است، اما با توجه به اينكه افراد قد يكساني ندارند همچنين بيشتر اين مانتوها به شكل سفارشي دوخته نمي شود ممكن است براي عده اي كوتاه و براي عده اي بلند باشند و بهتر است تا جايي كه امكان دارد مانتوهاي كتي كوتاه را خريداري كنيد زيرا زيبايي استايل را چندين برابر كنند، براي انتخاب مناسب ترين نوع مانتو مي توانيد از فروشنده راهنمايي بگيريد.

 

باز يا بسته بودن مانتو هم بستگي به سليقه و نظر خودتان و محيطي كه قصد داريد آن را بپوشيد دارد. ما در كشوري اسلامي زندگي مي كنيم بنابراين استفاده از مانتوهاي جلو باز در يك محيط اداري و رسمي چندان عرف نيست و حتي ممكن است با شما برخورد شود. با در نظر داشتن اين نكات مي توانيد بهترين نوع مانتو را انتخاب كنيد.

 

در صورتي كه مي خواهيد از مانتوهاي كتي براي حضور در مجلس يا مهماني استفاده كنيد؛ كاملا صاحب اختيار هستيد و مي توانيد با استفاده از آن استايلي زيبا و شيك بسازيد. مانتوهاي مجلسي معمولا رنگ و لعاب بيشتري نسبت به نوع اداري و رسمي آن دارند و داراي طرح هاي خاص هستند مثلا ممكن است آستين هاي مانتو مجلسي كوتاه ‌باشد و يا يقه‌ هاي آن داراي طرح‌هاي خاصي باشد. نكته ي ديگر مانتوهاي مجلسي نوع پارچه اي است كه براي آنها استفاده مي شود. مانتوهاي مجلسي معمولا دوخت تميزتري دارند و از پارچه بهتر و با كيفيت تري دوخته مي شوند، هر چقدر در اين زمينه بيشتر هزينه كنيد مانتو زيباتر در تن شما مي نشيند.

مدل مانتو كتي مجلسي,مانتو كتي شيك,مدل مانتو كتي دخترانه

مدل مانتو كتي مجلسي,مانتو كتي شيك,مدل مانتو كتي دخترانه

مدل مانتو كتي كوتاه,مدل مانتو كتي بلند,عكس مانتو كتي و شلوار دمپا

مانتو كتي شيك,مدل مانتو كتي دخترانه,مانتو كتي

مانتو كتي شيك,مدل مانتو كتي دخترانه,مانتو كتي

مدل مانتو كتي بلند,عكس مانتو كتي و شلوار دمپا,مدل مانتو كتي مجلسي

مدل مانتو كتي مجلسي,مانتو كتي شيك,مدل مانتو كتي دخترانه

منبع:sarpoosh

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/4/12  ] [ ۱۰ ] [ fashionweblog ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب